понеділок, 28 лютого 2011 р.

Вечір з нагоди 140 річниці від дня народження Лесі Українки

З нагоди 140 річниці від дня народження Лесі Українки

–найславнішої української поетеси, котра була, енергійним борцем за утворення українського народу, в читальній залі книгозбірні відбулися літературні читання «Хотіла б я піснею стати», з метою збагачення знань учнів про творчість поетеси, дізнатися  про неї як людину, митця, громадянина.





Серед учасників – учнівська молодь міста, шанувальники палкого Лесиного слова. Разом із своїми педагогами О.М. Коваль та Я.В. Дригуш учні гімназії «Рідна школа» мандрували літературними стежками Л.П. Косач, читали її поезію : Микола Томашевський –учень ЗОШ №7 9 кл.- «Красо України, Подолля», Михайло Наконечний учень ЗОШ №6 9 кл-. «До тебе, Україно, наша бездольная мати», Надя Вівчар учениця 7 класу гімназії «Рідна школа»- «Давня весна», Наталя Когут учениця 7 класу гімназії «Рідна школа»- «Конвалія».

Ведучі свята – працівники відділу обслуговування ЦБ, було підготовлено книжкову виставку : «Ні, я жива, я буду вічно жити!».

Вся сукупність її творів – це образ ідеальної землі, земного раю, що зветься «Україною». Все прекрасне у великої дочки українського народу: і її ласкаве патріотичне ім'я, і героїчне життя, і, сповнена революційного вогню, ніжна та гнівна творчість, котра вічно житиме у серцях нащадків.

Леся Українка належить до митців, які пережили свій час , її літературна спадщина стала однією з вершин художньої свідомості українського народу і разом з тим видатним явищем світової літератури. Ім'я поетеси овіяно всенародною любов'ю. Народ свято шанує пам'ять поетеси. Вона є зразком для прийдешніх поколінь і має право сказати:

«Обернуся в легенду».




1 коментар: