пʼятницю, 16 січня 2015 р.

ЕКСПРЕС - ІНФОРМАЦІЯ



Млодзяновська О. Є.
Колискова для Ісуса: вірші / О. Є. Млодзяновська. - Тернопіль ТзОВ 
«Терно-граф», 2015. - 24 с.; іл.


       Різдво Христове - це величне християнське свято, яке переносить нас у далекі віки, у вифлеємський вертеп, де прийшов на світ Месія. Різдво Христове — це дивовижна казка нашого дитинства, в якій запах сіна і смак куті, бриніння колядки і сяйво свят-вечірньої зорі. Різдво Христове - це особлива мить родинного єднання. Щоб відчути велич, колорит і духовну красу Різдва Христового, чортківська поетка, член літературної студії «Сонячне гроно», - Оксана Млодзяновська запрошує поціновувачів художнього слова до знайомства зі своєю поетичною збірочкою для родинного читання «Колискова для Ісуса».
У літературному доробку Оксани Млодзяновської — чимало дитячих віршів, пізнавальних, дотепних і багатобарвних. Утім, головне те, що її твори пронизані духовним, виховним змістом. Не виняток і різдвяні віршики, вміщені у «Колисковій для Ісуса». Ці милозвучні твори легко лягають на пам’ять малечі, розвивають багатогранну уяву, показують, що добро, віра, надія і любов — це правдивий шлях християнського життя. До того ж текст супроводжують колоритні ілюстрації, які неодмінно захоплять діток.
Збірочка призначена не лише для малих читачиків, а й для всіх дорослих, котрі, переживаючи Різдво, хочуть ще раз відчути смак свого веселкового дитинства.


 КОЛИСКОВА МАТЕРІ МАРІЇ


Як спалах любові, як спалах надії

Засяяло Сонце в убогій яскині.

Колискову пісню співає Марія

Ісусу малому, небесній Дитині.

Люлі, Дитятко, вже час усім спати,

Ангели Божі тут будуть чувати.

Люлі, Ісусе, заплющ оченята,

Я поряд з Тобою, Твоя рідна Мати.

Люлі, мій Сину, мій милий Ісусе,

Я до голівки Твоєї хилюся,

Співаю тихенько свою колискову,

Цю пісеньку щиру для Тебе, Любове.

Нині Ти, Сину, на світ цей рожденний,

Через роки вже будеш розіпненний.

Спи, моя радосте, спи у спокою,

Тебе я колишу, о серденько моє.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар