середу, 18 листопада 2015 р.

Спалах юності



  
  Чергова збірка Оксани Млодзяновської «Я так люблю Україну!» - це духовно-поетичний гімн свідомого українства, яке об’єдналося у боротьбі за правду, волю і справедливість. 
   Тут авторка увіковічує Героїв Небесної Сотні й усіх інших полеглих патріотів, уславлює подвиги синів і доньок України.  
  Літераторка також заохочує читачів «поетично» молитися за мирне життя й омріяну свободу, акцентуючи, що дорога до миру і перемог лежить через покаяння. А щасливе майбутнє України - не забариться.
     Збірка для широкого кола читачів, життєвим гаслом котрих є вічне: «Бог і Україна».

    Війна за українську гідність і свободу стосується кожного свідомого українця: вона стала частиною нашого життя, нашої долі. На превеликий жаль, уже багато серед українців скалічених і вбитих тіл, але в рази більше зранених душ як самих воїнів, так і їхніх близьких, друзів. Зранена вся Україна, її народ. Як же далі жити? Куди йти? Як забути жахливі будні війни? Як пережити втрату близької людини? Відповідь одна - кріпитися вірою, надією і любов'ю у Христі. Ісус допомагає нам викорінювати неспокій, а ще - боронити і розбудовувати свою Батьківщину. Тому ми не маємо морального права опускати руки, щоб не зрадити наших Героїв, бонадвелику ціну вже заплачено за українську свободу. Правда, що не кожен може і вміє захищати матір Україну зброєю на фронті. Але кожен у власний спосіб спроможний боротися за волю і правду.
    Люди мистецтва чи журналісти теж не гірше воюють, просто у них свої методи, які дають відмінний результат. От і поетична збірка Оксани Млодзяновської «Я люблю Україну!» - це духовна зброя для всіх українців, а особливо для юного покоління, яке має знати своїх Героїв. Цю невеличку, «кишенькову книжечку» можна вважати літературним меморіалом: тут вміщено поезії про славнозвісних патріотів: Сергія Нігояна, Романа Ільяшенка, нашого краянина. А коли дивишся на світлини, подані поряд з віршами, не ймеш віри, що ці усміхнені, життєрадісні, мудрі й досвідчені люди відійшли у ВІЧНІСТЬ. Утім, в збірці увіковічено і небесних, і живих... Серед віршів - щирі слова про волелюбну українську Жанну Д'Арк Надію Савченко.

Герою Роману Ільяшенку
Я так люблю Україну...
На схід захищати полинув.
Україна розірвана плаче,
Ворог чорним вороном кряче.
Засіяне «Градами» поле,
Смерть дивиться в очі. Ой горе...
«Я так люблю Україну,
Буду жить, а може, загину?
Одна мить. Невже відлітаю?
Братам, ворогам все прощаю.
У військо Господнє, до неба.
Ти, мамцю, не плач, не треба
Я зорею буду горіти,
Щоб могли всі щасливо зажити.
Дорогі мої чортківчани,
Пам'ятайте, поруч я з вами.
Не боявся я, йшов до загину,
Бо любив я свою Україну!»
Герої... Вони не вмирають,
Незабудками в серці буяють.
Україно! Це Твої Сини,
Що за гідність, За волю,
За народ  полягли.




Немає коментарів:

Дописати коментар